Trebuie sa luam atitudine!

Voi nu v-ati saturat sa sperati la un lucru si sa primiti mereu acelasi raspuns ? "Mai asteapta putin, nu se poate.."
Nu v-ati plictisit sa va duceti la doctor si ala sa stearga pe jos cu tine de parca ai fi ultima lui carpa?
Eu sincer da. Din pacate, daca nu facem ceva , in Romania nu se va mai putea trai daca nu ai 5 "gipane si 3 mertedeuri" la poarta, o ceafa groasa si maneaua sarind la maxim din casetofonu' tau cu caseta din bord.
Romanii au ajuns ca la orice sa zica:"Lasa-i pe aia, se duc ei. Eu-s obosit, am fost la munca". Atitudinea asta nu face decat sa ne tina pe loc. Toti isi iau o punga de seminte si incep sa schimbe canalul la TV [puteeee].
Nimeni nu incearca sa schimbe ceva, ar trebui sa incepem cu mentalitatea. 1000 de "oameni destepti" conduc 19 milioane de persoane. NU stiai? Atati am mai ramas din 22. Au plecat la capsunele si la portocale sa munceasca pentru altii, sa-si faca un viitor.
La noi totul se face pe dos. Incercam sa imitam legile altor tari dar nu le punem in aplicare. De ce? N motive.. Ba ca nu mai pot fura unii, ba ca nu se vrea sau cel mai important factor romanesc, lenea..
Noi nu avem nimic, spitale,drumuri, invatamant, asistenta sociala. Totul e doar de fatada.
Dumnezeu ne-a dat o tara frumoasa. Nu multi se lauda ca au delta [singurii din Europa], munte si mare la ei.
Din pacate nu suntem condusi de cine trebuie. Ei ascund totul de noi si ne lucreaza pe la spate incercand sa ne controleze cat mai usor. Ati vazut recent cum Base a gasit resurse pentru a acoperi cei 25% taiati din salariul jandarmilor? [Aia cu uniforme albastre] . De ce? Pentru ca ei il apara. Ati vazut cum ii bateau pe protestatari? Plecau dubele pline de manifestanti, se intorceau si-i ridicau pe altii..
Eu unul m-am saturat..Imi doresc sa schimbam ceva!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!