Feisbuc. Dafuck is this?

Cum ziceam. Nu va plictisesc toate aplicatiile alea de rahat gen : "Afla ce X ti se potriveste. Tu vei fi Y si vei bea 10 berule dupa ce vei manca treij de kile de ceapa imbibata cu njpe tone de otet". Annoyng, no?
Daaaaaaaaaaaaaaa!
Fuck that!
Le urasc frate, si, ce nu-mi place de aia am parte. Toata ziua vad pe wall ca Gogu s-a gogait. Cred c-am noroc c-am doar 400 de "frenzi", altfel indebileam aici..
Asa, inca un aspect. Probabil veti zice :"Ete` porcu`, e misogin` <3`". Neah, sunt doar Andrei si acu scriu acest mesaj. Aiurea.
In feisbuc world, daca esti gagica si-ai vagin, pui o poza si primesti in 10 minute like-uri cat nu a primit ABBA intr-o viata.
1 like = 1 cent = I'm reach >:). Am $.
Stiti cum majoritatea pun texte pe sub poze gen " Viata-i un rau infinit". Nu ma trasneste inspiratia, a dreacu.. 8-| So, DREAM ON!
Fuck your aplications , FACEBOOK!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!