O noua zi..

Ha! Postare noua, ce mai fac fetele? Va "simteti" bine?
In seara asta am gasit o melodie, da ce melodie frate! O ascult de-o ora incontinuu. Azi vorbim despre o multime de prostii cum ar fi plictiseala, tema la romana,zapada..
Ati vazut? A nins, cred ca era evident.
Azi, o zi ca oricare alta dar cu putin mai plictisitoare ca celelalte, frecatul pixului si a mouse-ului la info [facem mausita?:-s], ora de perversiuni sexuale la mate, testul programei unui bebelus si-al sau pampers iar apoi, intr-un final 4 ore de TIC baaaaa, 4!Indebileam acolo la calculator, toate huruiau, a dreacu, vroiau sa ne omoare?! O fi fost Justin Bieber? 
Plec eu de la scoala, surprise! Pitagora e in dreapta si ma impinge la pacate, "cumpara-ti pufuleti! >:)". Guess why ii era pofta.. :(Chitra, l-au blestemat atatia copii c-a ramas fara bani de acadele..
Merg eu pe strada si se trezeste desteptu' c-are nevoie de trimitere la neurolog, o luam noi printre blocuri sa scurtam drumu', aproape mi-am rupt gatul si cand aproape am ajuns, surprizaaaaaa :o3, era mai aproape pe drumul normal.. Cine-si bate joc de mine azi?! :| Runnin' away and .. vad cabinetuuuuu. Nu baa! E un miraj, suntem in desert, vine zapada!
<-Zic eu..
Hai ba, ma aburesti atat, zi-mi in pana mea unde mergem, mai e mult? Ne-am ratacit? Unde-i Bear Gryls :(?
200 de metri raspunde raspicat Rambu =)). Am mers 1 km si tot 200 metri zici? Ma pacalesti! :| TROOOOOOOOOL!
 "Vezi ca te tine pana la 5 aici"..
"Nu ma, scapam repede."La 4:30, "Ce faci? Ai iesit?".."Nu, sunt niste puradei". LOL, sunt Mama OMIDA? Tata SOBOLANU? :(
Vin acasa si dau centrala sa duduie, "mi-e frig, mi-au cazut 11 degete de la mana dreapta"..
Stau 2 ore la calculator si ma pun pe pat, dau muzica la maxim si incep sa citesc mesaje, ma uit acolo si vad la data "3 august 2011". "Astea-s mai vechi ca pufuletii lu' Mareana, a?"
Ma apuc de teme, Arhon Motoc, zi-mi si mie cine e Justin Bieber, razboiul il terminam dupa..

Ma apuc si bociferez pe-acolo, ce sa folosesc ma? Daca vroiam asa ceva ma nasteam cu 200 de ani mai devreme.
Asa, zapada.. e alba, uda si pufoasa, ati observat? Mi-a luat cam 3 zile sa-mi dau seama de asta..
"Un norisor pufos si roz- cea mai gay compunere"..
M-am uitat la  House, ceva mai amuzat n-am vazut de 2 zileeeeeeeeeeeeee :o. Mi-as dori un prof ca el care sa vina cu tricicleta si sa se plimbe prin fata clasei, nu ca donsoara X ce imi preda niste aberatii de nu le intelege nici sefu' de la GOGU!
Mi-e o lene..
Enjoy!

Urmareste-ma si pe Facebook, da-mi un like, nu uita!

1 comentarii:

Eu spunea...

ora de romana te'a marcat profund:|

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!