To day..

Deci, postare noua. Se scoala mortii.. Caut si eu o melodie [ca Dorel] si nu o gasesc, Madona - Ciuciu. Are un videoclip in care unii danseaza pe strada si fug ca disperatii, nu stiu cum se numeste.. Lapsusuri.
Frate, e un cancer afara de-ti ingheata muncii-n nas..

Am gasit-o .. LOL!
Deci, azi am fost la olimpiada de engleza, da, eu.. Ciudat, OLIMPIADE? Am plecat dimineata si am fost la analize, ma ia aia si zice "Treci dincolo, Marianeeeee, ai un client!". Ma omoara? 4 tuburi de sange, la ce le-a trebui atat numai ei stiu, or fi vampiri oamenii..
Ma duc eu frumusel in statie si astept autobuzu. Se face 9:15 da el nu mai vine. De ce baaaaaaa?! Nu vreti sa ma duc la concurs? Mor aici, ma bate vantu..Vin acasa, mananc si ies afara. Merg pe varianta [peste :>] si incepe unu' sa bolboroseasca acolo ceva. Il intreb si eu ce-a zis de mine si dupa 30 de minute de rugaminte [stiam ce a zis dar vroiam sa vad de recunoaste :">] imi zice si el iar apoi ma ia la cafteala, zapadaaaaaaaaaaa! Partieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee si multi de E..

Plec acasa si primesc un telefon, sunt chemat, Obama needs me mom, I must go! Dau o tura de bloc si Ben-Laden n-apare. Ma refugiez in "buncar" si sun " Unde .........................? CHINA PLEASE!".
Am alergat de m-am facut praf, zapada-n ochi, in gura, in chiloti bai nene, manecile inghetate si tot tacamul. Merge, nu-i problema, the winter has came! I love it!
www.FEISBUC.com, intru. 2 notificari. Iar ma cheama astia sa ma joc, nu vreau!
Cea mai tare parte a fost c-am mancat pufuleti made by Mareana.:o3
Iar am un lapsus, fuck it! Bitch please!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!