Spot Lights-Photoshop tutorial

În acest tutorial am să-ţi arat cum să creezi următoarea semnătură intitulată Spot Light. Este o semnătură creată de către Muntianu Andrei. Această semnătură nu este foarte greu de realizat, aşa că hai să începem.
Imaginea finală:
Pasul 1
Pentru început crează un nou document cu dimensiunea de 400 x 220 pixeli şi umple fundalul cu negru. După aceea adaugă mai multe C4D-uri în fundal astfel încât să creezi următorul fundal. Fundalul a fost creat din mai multe copi ale unui sau mai multe C4D-uri îmbinate. Sau dacă doreşti, poţi folosi fundalul de mai jos care este gata făcut.
 
Pasul 2
În acest pas îţi voi explica mai mulţi paşi deoarece sunt câţiva paşi minori şi care se vor vedea fiecare în imaginea de mai jos. Pentru început crează un layer nou şi cu Brush Tool, cu un brush moale şi cu culoarea #fb7d00, fă trei puncte în document. Acum schimbă Blend Mode pe Linear Dodge (Add) şi opacitatea la 41%. Fă o copie a acestui layer şi schimbă-l pe Overlay cu opacitatea la 54%.
Acum adaugă render-ul în fundal redimensionându-l astfel încât să se vadă doar cele mai importante părţi ale lui.
Iar pe finalul acestui pas, crează un layer care adaugă-l ca şi fundal layer-ului care conţine render-ul (clic dreapta pe el şi alege Create Clipping Mask). Acum foloseşte un brush moale şi foarte mic cu culoarea #f90000 pentru a adăuga un pic de roşu pe părul render-ului în partea stângă, iar după aceea schimbă Blend Mode pe Vivid Light şi opacitatea la 47%.
Pasul 3
În acest pas vom evidenţia cele trei pete de culoare. Pentru început crează o nouă copia a layer-ului care conţine cele trei pete de culoare şi schimbă copia pe Linear Dodge (Add) cu opacitatea la 28%. Acum adaugă un alt layer în care adaugă trei pete de culoare peste cele trei existente cu culoarea albă şi schimbă acest layer pe Overlay cu opacitatea la 74%. Acum fă din nou acelaşi lucru, dar cu culoarea #fffdf9 şi schimbă Blend Mode pe Overlay şi opacitatea la 81%.
Pasul 4
Acum foloseşte culoarea #fffdf9 şi culoarea #fd0000 pentru a adăuga câteva surse de lumină peste render şi adaugă cu alb o sursă de lumină pe păr. Blend Mode-urile să fie Overlay şi Vivid Light cu opacităţile scăzute la 20 % sau 44%.
Pasul 5
C4D-ul folosit în fundal, foloseşte-l şi acum un pic pentru integrarea render-ului, iar după aceea adaugă şi un efect bokeh în fundal în partea stângă şi dreaptă. Iar pe finalul acestui pas, adaugă un nou layer în care adaugă mai multe surse de lumină pe render cu culoarea portocalie folosită în pasul de mai sus şi schimbă Blend Mode pe Vivid Light şi opacitatea la 11%.
Pasul 6
În acest pas foloseşte un render Fractal pentru a intensifica două dintre cele trei pete de culoarea adăugate la început.
Pasul 7
În acest pas vom adăuga trei Gradient Map-uri pentru a lucra la coloring, dar acest pas este doar începutul deoarece în pasul 9 vom adăuga mai multe layere de ajustare.
Setat pe Lighten cu opacitatea la 24% – acesta este un Gradient Map default.
Acum adaugă din nou Gradient Map-ul adăugat mai sus, dar de această dată setează-l pe Overlay cu opacitatea la 40%.
Acum adaugă şi ultimul Gradient Map setat pe Soft Light cu opacitatea la 18%.

 După aplicarea acestor Gradient Map-uri, vei obţine următorul efect:

Pasul 8
Acum vom adăuga câteva umbre pe render. Pentru început, adaugă cu culoarea #010100 câteva umbre pe mână şi pe fustă şi setează Blend Mode pe Overlay cu opacitatea la 25%.
Dupa aceea adaugă un nou layer în care adaugă mai multă umbră pe fustă, tot cu culoarea neagră, şi setează-l pe Overlay cu opacitatea la 58%.
Pasul 9
În acest pas vom lucra la coloring folosind mai multe layere de ajustare, aşa că adaugă-le în următoarea ordine.
Color Balance setat pe Screen cu opacitatea la 55%.
Gradient Map setat pe Vivid Light cu opacitatea la 6%.
Gradient Map setat pe Darker Color cu opacitatea la 13%.
 Gradient Map setat pe Hard Light cu opacitatea la 10%.
Curves setat pe Normal cu opacitatea la 44%.
 Photo Filter setat pe Normal cu opacitatea la 100%.
 Photo Filter setat pe Normal cu opacitatea la 100%.
 Selective Color setat pe Normal cu opacitatea la 100%.
Exposure setat pe Normal cu opacitatea la 100%.
Brightness/Contrast setat pe Normal cu opacitatea la 100%.
 Gradient Map setat pe Luminosity cu opacitatea la 54%.
Gradient Map setat pe Color Dodge cu opacitatea la 44%.
Gradient Map setat pe Lighten cu opacitatea la 21%
După aplicarea acestor layere de ajustare, vei obţine următorul efect:
Pasul 10
În acest pas final vom adăuga textul. Pentru cuvântul spot foloseşte fontul KGSevenSixteen cu dimensiunea de 22pt şi culoarea #ffffff, iar pentru cuvântul light, foloseşte fontul WalkwayObliqueExpand cu dimensiunea de 22pt şi culoarea #ff9000.
Am terminat, acesta este rezultatul final:
Tutorial realizat de către AnDr3yy (www.startut.ro) pe baza creaţiei lui Muntianu Andrei recte eu. (http://andreimuntianu.blogspot.ro/).










0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!