Awesome man doin' awesome things!

"Un barbat din Winnipeg, Canada, care lucreaza ca sofer de autobuz, a reusit sa isi impresioneze pana la lacrimi toti pasagerii dupa ce a oprit automobilul pentru a-si oferi pantofii unei persoane fara adapost.
Kristian Doubledee, in varsta de 38 de ani, isi conducea autobuzul pe strazile dn Winnipeg, cand a observat pe geam o persoana care mergea desculta.
Brusc, barbatul a oprit automobilul, s-a dat jos si i-a oferit pantofii lui.
"Imi amintesc ca o persoana care se afla in fata mea s-a ridicat de pe scaun, s-a dus la el si i-a spus ca e cel mai uimitor lucru pe care l-a vazut in viata ei", a povestit o pasagera, Denise Campbell.
Impresionata de acest gest, Denise a scris despre fapta barbatului pe un blog de stiri al comunitatii. Din acel moment, toata lumea a inceput sa vorbeasca la superlativ despre sofer.
Kristian Doubledee a povestit pentru jurnalistii de la CBS ce l-a determinat sa faca acest gest.
"Am oprit autobuzul la culoarea rosie a semaforului si l-am vazut pe acest domn cum mergea descult. M-am dat jos si m-am dus la el sa il intreb unde ii sunt pantofii. Mi-a zis ca nu are. Apoi l-am intrebat daca o sa pastreze o pereche de pantofi, daca eu ii dau una. Mi-a raspuns ca da, asa ca i-am dat".
Doubledee a mai afirmat ca nu si-a dat seama ca fapta sa a fost observata de pasageri si ca orice alta persoana in situatia lui ar fi facut la fel.
Sam Katz, primarul orasului Winnipeg, s-a declarat impresionat de gestul soferului si a mai precizat ca este mandru sa fie primarul lui."
Sursa:Pro TV.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!