Do you remember Pokemon?

Helău! I'm back!
Dupa o lunga perioada de timp in care nu am postat nimic..am revenit si doresc sa vorbim despre Pokemon.
Va aduceti aminte? Charmander, Pichacu. Lovin' them<3!
Aseara am primit un link unde erau listati toti pokemonii. Unii nu i-am vazut de ani de zile. It's weird. Cautam eu pe acolo si ghici, l-am gasit pe DRAGONITE. "Cat am plans dupa tine..". Ii stiam ca pe Tatal Nostru. Mancam cate 3 cornuri pe zi ca sa-mi completez naibii albumu' ala mai repede si mereu imi cadea Ash. Dafuck?! Faci misto de mine?
Nu prea am instinctul de a lacrima pe la anumite povesti de la TV cu diferite fatuci care nu stiu sa-si joace rolul. Aici am plans.. Mi-au dat lacrimile revazandu-i..
Nu vrem Hanah Montana, vrem doar desenele copilariei noastre inapoi. Cerem asa de mult? De ce ne-o dati pe aia? Toti se uita la ea ca-i buna bai nene nu ca ii face sa rada sau sa simta vreo ceva. E aceeasi poveste in toate rahaturile astea de nu le poti striga pe strada : 'Ba desenato, aa..nu! Tu nu esti un desen, you're fake!'.
Ni se baga pe gat aceste rahaturi. Ce-ar fi viata cu Fox Kids inapoi?! :o3
http://pokemondb.net/pokedex/national
Click pe acest link si va veti intoarce pentru un moment in copilarie. :*

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea!